Subject: Kutse prokuratuuri üldkogule
From: "Kristel Veerus" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Tue, 18 Mar 2025 14:45:31 +0200

Tere!
 
Ootame kantsler Tiina Uudebergi ja kriminaalpoliitika valdkonna
asekantsler Laidi Survat prokuratuuri üldkogule 11. aprillil kell
10.00-16.00 Rapla riigimajas (Tallinna mnt 14, Rapla).
 
Üldkogu päevakava:
 
9.30-10.00 kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.00 ministri ja riigi peaprokuröri kõne
11.00-12.30 Lühikoolitus ja paneelarutelu &quot;Kuidas valmistuda
kriisiks?&quot;. Koolitavad Jako Vernik ja Marius Kupper Päästeametist.
Laval arutlevad juhtiv riigiprokurör Taavi Pern, Põhja
ringkonnaprokuratuuri juhtivprokurör Priit Heinsoo ning Jako Vernik ja
Marius Kupper. Paneeli juhib haldusdirektor Indrek Tibar.
12.30-14.30 lõuna
14.30-16.00 Arutelu teemal &quot;Prokuröri roll muutuvas ajas&quot;.
Arutelu juhib Lõuna ringkonnaprokuratuuri juhtivprokurör Kretel Tamm.
Paneelis osalevad riigiprokurör Triinu Olev-Aas, majandus- ja
korruptsioonikuritegude ringkonnaprokuratuuri vanemprokurör Kaido Tuulemäe
ja Põhja ringkonnaprokurör Jakob Juksaar.
 
Palume võimalusel kantsleri ja asekantsleri osalemisest teada anda
hiljemalt 7. aprilliks aadressil [email-masked].
 
Tervitades
 
 <http://www.prokuratuur.ee/>  	Kristel Veerus    
Nõunik    
Avalike suhete talitus    
  5684 2828
  [email-masked]  	
See kiri on mõeldud adressaadireal nimetatud isikule. Isik, kes ei ole
märgitud kirja adressaadiks, ei tohi seda kirja mingil viisil kasutada.
Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja
saatjat ja kustutage kiri koos kõikide lisadega.