Subject: Arvamusfestival 2025 – kohtute ülekoormus ja järelkasv
From: Eesti Õigusteaduse Üliõpilaste Liit <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Fri, 14 Mar 2025 18:01:27 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere

Olen Ere Mai Kool ning kirjutan Teile Eesti Õigusteaduse Üliõpilaste
Liidust seoses 8. – 9. augustil Paides toimuva arvamusfestivaliga.

Liidu liikmete tähelepanu on juba pikemat aega haaranud kohtute
ülekoormuse, rahastuse ja järelkasvu probleemid. Tunneme, et see teema on
väga oluline ja vajab laia avalikku diskussiooni. Sooviksime selle idee
välja pakkuda arvamusfestivali ideekorjesse ja loodetavasti pääseda ka
arvamusfestivalile, kus korraldada sellekohane paneelarutelu.

Sellega seoses soovin uurida, kas Justiitsministeerium oleks valmis enda
seisukohti ja muresid diskussioonis esindama. Võtsime ühendust ka Eesti
Kohtunike Ühingu ja Prokuratuuriga, kes olid nõus arutelus osalema ning
arvatavasti kaasame ka kedagi advokatuurist. 

Eelmisel aastal korraldas Liit paneeli Nõusolekuseaduse teemal ja ka
hübriidsõja teemal. Seega korralduskogemus on meil olemas. 

Ootan huviga Teie tagasisidet ning vastan meelsasti kõigile tekkivatele
küsimustele.

Lugupidamisega
Ere Mai Kool

Eesti Õigusteaduse Üliõpilaste Liit
E-post: [email-masked]
Koduleht: oigusliit.eu
Jälgi meid: LinkedIn, Facebook, Instagram