Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0275 - "Mootorsõidukimaksu seaduse kehtetuks tunnistamise seaduse eelnõu (592 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Mon, 17 Mar 2025 14:54:44 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0275 - Mootorsõidukimaksu seaduse kehtetuks 
tunnistamise seaduse eelnõu (592 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 17.3.2025 
resolutsioonile

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 03.04.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/1a5e6c29-ac83-47bb-8984-7ec6643e42a4
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/1a5e6c29-ac83-47bb-8984-7ec6643e42a4?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main