Subject: C-135/25 (PPU)
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 14:32:33 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/88
Kohtuasja number: C-135/25 (PPU)
Vastuse kuupäev: 21.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kriminaalmenetlus; süüdistatava osavõtuta toimuv menetlus;
tagaseljaotsus; teistmine; õigus viibida kohtulikul arutelul
Õiguslikud vormid: direktiiv (EL) 2016/343

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8029

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium