Subject: C-17/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 11:53:32 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/101
Kohtuasja number: C-17/25
Vastuse kuupäev: 27.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: EL õiguse ülimuslikkus; kindlustuskaitse alt väljaarvamine;
kohtuotsuse seadusjõu põhimõte; lepingutingimuse tühisus; liiklusõnnetuse
kahju hüvitamine; mootorsõidukite kasutamise tsiviilvastutuskindlustus;
regressinõue; summade tagasimaksmine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2009/103/EÜ; direktiiv 72/166/EMÜ; direktiiv
84/5/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8042

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium