Subject: Webdesktop: Päring kinnipeetud Rumeenia kodanike kohta Eestis.
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 12 Mar 2025 09:20:01 +0200

Reg. number: 13.2-1/1660
Reg. kuupäev: 11.03.2025
Sisu: Päring kinnipeetud Rumeenia kodanike kohta Eestis.

Tere,

Rumeenia saatkond soovib infot enda kodanikke kohta, kes on Eestis 
kinnipeetud või vangistatud. Infot soovitakse järgnevalt:
- Eestis kinnipeetud Rumeenia kodanikud piirkonniti (koguarv);
- Eesti vanglates viibivate Rumeenia kodanike koguarv kategooriate kaupa: 
mehed-naised ja alaealised-täiskasvanud ning karistuse kategooriad;
- Eluaegse vangistuse või muu raske karistuse saanud Rumeenia kodanike arv 
koos juhtumite lühitutvustusega;
- 2024. aastal väljasaadetavate Rumeenia kodanike arv. Milliste 
õigusaktidega on väljasaatmine reguleeritud ja millised neist võimaldavad 
kiiret väljasaatmist riigist;
- 2024. aastal väljaantud Rumeenia kodanike arv;
- 2024. aastal Rumeenia vanglatesse üleviidud Rumeenia kodanike arv;
- Rumeenia vanglatesse üleviimist taotlenud isikud - menetluses olevad 
taotlused; juhtumite arv ja juhtumite lühitutvustus.

Lugupidamisega,

Tiina Väärtmaa

Lauaülem

Konsulaarabi büroo (2. büroo)

Konsulaarosakond

EV Välisministeerium

t: +372 637 7458; m: +372 5451 0985

[email-masked]

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult 
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks 
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui 
Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest 
kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.