Subject: C-56/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 10:32:28 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/122
Kohtuasja number: C-56/25
Vastuse kuupäev: 25.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: eelotsuse küsimise kohustus; põhiseaduslikkuse järelevalve
kooskõla eelotsuse küsimisega; riikliku õigusnormi kohaldamise
vastuolulisus ühenduse õigusega; vastuolu liikmesriigi põhiseadusliku
korraga; ühenduse õiguse ülimuslikkuse põhimõte
Õiguslikud vormid: Euroopa Kohtu kodukorra artikkel 94; Protokoll (nr 3)
Euroopa Liidu Kohtu põhikirja kohta

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8063

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium