Subject: E-32/24
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Mar 2025 19:05:11 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/120
Kohtuasja number: E-32/24
Vastuse kuupäev: 20.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: apteegiteenuse pakkumine; ettevõtjatevaheline kokkulepe;
konkurents
Õiguslikud vormid: EMP lepingu artikkel 53

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8061

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium