Subject: Tuleva selgitustaotluse esitamine
From: "Ketlin Veevo" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Mar 2025 18:52:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Tulundusühistu Tuleva selgitustaotluse.

Lugupidamisega

Kas see vastus oli abiks?

Jah, suurepärane 
<https://secure.helpscout.net/satisfaction/775905020/record/8705002204/1/> 
Rahuldav 
<https://secure.helpscout.net/satisfaction/775905020/record/8705002204/2/> 
Mitte eriti 
<https://secure.helpscout.net/satisfaction/775905020/record/8705002204/3/>

--
Ketlin Veevo
[email-masked]

Saa tulumaks tagasi: kuidas saada III sambast maksimaalselt kasu? 
<https://tuleva.ee/soovitused/iii-sambast-maksimaalselt-kasu/>

{#HS:2870228397-24223#} 
<https://secure.helpscout.net/notification/convo/read/2870228397/8705002204/>