Subject: C-68/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Mar 2025 15:11:06 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/111
Kohtuasja number: C-68/25
Vastuse kuupäev: 20.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: Euroopa vahistamismäärus; Euroopa vahistamismääruse täitmata
jätmise alus; lapse hooldusõigus; lapse huvid; liikmesriikidevaheline
üleandmiskord; võimalus üleandmisest keelduda
Õiguslikud vormid: EL põhiõiguste harta artikkel 24; EL põhiõiguste harta
artikkel 7; raamotsus 2002/584/JSK

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8052

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium