Subject: Dokumendi edastamine: 1.1-3/25/0085 Justiitsministeerium/Andmepäring 05.03.2025
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Wed, 5 Mar 2025 16:47:57 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Satistikaameti dokumendi.

Pealkiri: Andmepäring

Registreerimise kuupäev: 05.03.2025

Registreerimise number: 1.1-3/0085

Lugupidamisega

Statistikaamet

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.