Subject: C-43/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Mar 2025 15:38:33 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/112
Kohtuasja number: C-43/25
Vastuse kuupäev: 20.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kohaldatav õigus; laenulepingud; lepinguliste võlasuhete suhtes
kohaldatav õigus; maksejõuetusmenetlus; pankrotivara tagasivõitmine;
võlausaldajaid tervikuna kahjustavad õigustoimingud
Õiguslikud vormid: määrus (EÜ) nr 1346/2000; määrus (EÜ) nr 593/2008

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8053

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium