Subject: C-47/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>,Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Mar 2025 14:29:43 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/110
Kohtuasja number: C-47/25
Vastuse kuupäev: 20.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: direktiivi kohaldamine; elektrooniline kaubandus; hasartmängud;
infoühiskonna teenused; lepinguvälise kahju hüvitamine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2000/31/EÜ; direktiiv (EL) 2015/1535; määrus
(EL) 2022/2065

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8051

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium