Subject: C-41/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Mar 2025 11:19:16 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/98
Kohtuasja number: C-41/25
Vastuse kuupäev: 18.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: liikmesriigi kohtu pädevus; maksejõuetusmenetlus;
maksejõuetusmenetluse vastastikune tunnustamine; riigi kohtulik
puutumatus; tagasivõtmise hagi; teises liikmesriigis algatatud
maksejõuetusmenetlus; võlausaldajaid tervikuna kahjustavad õigustoimingud
Õiguslikud vormid: määrus (EL) 2015/848

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8039

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium