Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0204 - "Maamaksuseaduse eelnõu (582 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Fri, 28 Feb 2025 10:29:55 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0204 - Maamaksuseaduse eelnõu (582 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 28.2.2025 
resolutsioonile.

Osapooled: Regionaal- ja Põllumajandusministeerium; Rahandusministeerium

Tähtaeg: 13.03.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/4220d1c0-c195-449e-aefb-204c8169e5c3
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/4220d1c0-c195-449e-aefb-204c8169e5c3?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main