Subject: C-14/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 11:07:23 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/59
Kohtuasja number: C-14/25
Vastuse kuupäev: 11.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: Euroopa täitekorraldus; Euroopa täitekorraldustõendi
väljastamine; määruse kohaldamisala; täitmisele pööratavas liikmesriigis
täitedokumendi üle kontrolli teostamine; vaidlustamata nõuete täitmisele
pööratavus
Õiguslikud vormid: määrus (EÜ) nr 805/2004

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8000

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium