Subject: C-23/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 11:18:03 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/94
Kohtuasja number: C-23/25
Vastuse kuupäev: 06.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebaõiglased tingimused tarbijalepingutes; hüpoteeklaenuleping;
lepingu tühisuse tuvastamine; tagasimakse; tarbija ja panga vaheline
laenuleping
Õiguslikud vormid: direktiiv 93/13/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8035

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium