Subject: C-12/25
From: <[email-masked]>
To: "AKI rv", "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 11:48:10 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/95
Kohtuasja number: C-12/25
Vastuse kuupäev: 06.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: andmete kustutamine; isikuandmete kaitse; isikuandmete
töötlemine; kirikud ja usuühendused; registrikanne
Õiguslikud vormid: EL põhiõiguste harta artikkel 10; EL põhiõiguste harta
artikkel 8; EL põhiõiguste harta artikkel 9; määrus (EL) nr 2016/679

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8036

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium