Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0178 - "Riigieelarve seaduse Eesti Vabariigi põhiseadusega kooskõlla viimise seaduse eelnõu (580 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Wed, 19 Feb 2025 11:46:06 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0178 - Riigieelarve seaduse Eesti Vabariigi 
põhiseadusega kooskõlla viimise seaduse eelnõu (580 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 19.2.2025 
resolutsioonile.

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 13.03.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/a3e43eb8-928c-47b1-927c-206880c2ac4c
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/a3e43eb8-928c-47b1-927c-206880c2ac4c?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main