Subject: C-5/25
From: <[email-masked]>
To: "AKI rv", "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Feb 2025 11:11:26 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/89
Kohtuasja number: C-5/25
Vastuse kuupäev: 04.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: isikuandmete töötlemine; isikuandmete töötlemine süütegude
tõkestamise, uurimise, avastamise ja nende eest vastutusele võtmise
eesmärgil; isikusamasuse tõendamine/tuvastamine; kriminaalmenetlus
Õiguslikud vormid: direktiiv (EL) 2016/680

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8030

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium