Subject: C-11/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>, "Konkurentsiamet", "Kadri Lepikult", "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Feb 2025 14:46:42 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/90
Kohtuasja number: C-11/25
Vastuse kuupäev: 04.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: in-house-menetlus; jäätmekäitlus; mõiste "ettevõtja";
riigiasutuse tegutsemine ettevõtjana; teenuste osutamise leping; turgu
valitseva seisundi kuritarvitamise keeld
Õiguslikud vormid: ELTL artikkel 102

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8031

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium