Subject: C-239/24
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Feb 2025 15:19:15 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/325
Kohtuasja number: C-239/24
Vastuse kuupäev: 03.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kuriteoohvrite õigused ning neile pakutav tugi ja kaitse;
mõiste "ohvrid"; rahvusvahelise humanitaarõiguse raske rikkumine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2012/29/EL; nõukogu raamotsus 2001/220/JSK

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7698

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium