Subject: C-872/24 ja C-909/24
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 13:23:32 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/87
Kohtuasja number: C-872/24 ja C-909/24
Vastuse kuupäev: 27.02.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebaõiglased tingimused tarbijalepingutes; kasutajate õigused
elektrooniliste sidevõrkude ja  -teenuste puhul; maksekohustuse täitmata
jätmine; telekommunikatsiooniteenuse osutamine; viivitusintresside
määramine
Õiguslikud vormid: direktiiv 2002/22/EÜ; direktiiv 2006/112/EÜ; direktiiv
93/13/EMÜ; direktiiv (EL)  2018/1972; ELTL artikkel 56

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8028

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium