Subject: C-683/24
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 11:32:29 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/85
Kohtuasja number: C-683/24
Vastuse kuupäev: 27.02.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: hasartmänguteenuse piiriülene osutamine;
kaughasartmänguteenused; kohtuotsuste tunnustamine ja täitmine; riigi
majanduslike huvide riivamine; tunnustamata jätmise alus; vastuolu avaliku
korraga
Õiguslikud vormid: määrus (EL) nr 1215/2012

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8026

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium