Subject: Fwd: EPT selline huvitav määrus!
From: Eesti Pelmeenitööstus OÜ <[email-masked]>
To: "registriosakond", "Hans Moks"
Cc: "Marek Vahing", "[email-masked]"
Date: Thu, 6 Feb 2025 14:35:33 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Hans Moks
koopia Tartu Maakohtu esimees Marek Vahing
koopia Justiitsministeerium

EPT sai määruse A50148702/M6. Koostaja Markko Voll. Antud  määruses on
toodud kandeavalduse läbivaatamise tähtaja pikendamine */kümne (7)
tööpäeva võrra/*.

Õiguteaduses loetakse nõrgema poole jaoks kehtim soodsam otsus st antud
juhul siis 7 tööpäeva. Milline on Teie arvamus?

Teiseks pole siiani saanud tagasisidet 2-24-16668 05.11.2024
kohtumääruses Tartu Maakohtu registriosakonna poolt tehtud kannete kohta
*/b kaardil ./*/Nasdaqu CDS suutis paluda kohtult parandust ja kohus
parandas kohtumääruse. Tartu Maakohus aga tegi kande registrikaaridl
*_Harju Maakohtu hagi tagamise määruse alusel, kus kanne tuli teha B
KAARDIL_*!!!. See asjaolu kuidas registriosakond sai teha kande
registrikaardil on siiani Eesti Pelmeenitööstus OÜ-l arusaamatu.

Lugupidamisega
Marko Kalev
volituse alusel

ps
oleme arvestanud halduskiusuga Teie poolt, jõudu

pps
Lamira OÜ esitas samal ajal dokumenid ja isegi määrust pole viitsitud
koostada vaid lihtsalt ei menetleta. Tehti puuduste kõrvaldamise määrus
14.01.2025, puudused kõrvaldati 24.01.2025! Halduskius toimib!

ppps

05.11.2024 tasus EPT kahe menetluse eest 3380057 ja 3380045.
Maksekorraldused manuses. Menetleti nendest ära ainult üks menetlus
numbriga 45541621. Menetlus lõppes eitava kandemäärusega 26.11.2024.
07.01.2025 esitas EPT sama avalduse uuesti, sest kohtumäärus 2-24-16668
oli tühistatud 27.12.2024. Menetlusega läksid kaasa ka 05.11.2024
maksekorraldused! 14.01.2025 sooviti veelkorra maksmist! Maksime.
Halduskius toimib!

Justiitministeeriumile.
Käesolev on näide, miks tuleb kohtute personalipoliitika üle vaadata ja
teha kärped, sest halduskius ja saamatus on ületanud kõik sh tegemist on
KOHTUTEGA!!! kes ei suuda oma ülesannetega hakkama saada!!!

Käesolev dokument on ka riigivastutse seaduse alusel kahjunõue juba
tekkinud ja tulevikus tekkiva kahju hüvitamiseks. EPT kahjusumma on
hetkel suurusjärgus 1 000 000 eurot ja täieneb iga päev suurusjärk 20
000 eurot.
/