Subject: C-840/24
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 12:27:43 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/49
Kohtuasja number: C-840/24
Vastuse kuupäev: 19.02.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: autoriõigus; autoriõiguste kollektiivne haldamine;
intellektuaalomand
Õiguslikud vormid: 2014/26/EL; direktiiv 2001/29/EÜ; direktiiv 2006/115/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7990

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium