Subject: RE: KIIRE - karistusregistri väljavõte
From: "SiM info" <[email-masked]>
To: "Helis Raudik" <[email-masked]>
Cc: "RAM Info", "karistusregister.info", "[email-masked]"
Date: Wed, 5 Feb 2025 13:59:35 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Justiits- ja Digiministeerium

Edastame kuuluvusega saabunud päringu.

Lugupidamisega

Siseministeerium

From: Helis Raudik <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 5, 2025 1:44 PM
To: SiM info <[email-masked]>
Cc: [email-masked]; Karistusregister <[email-masked]>
Subject: KIIRE - karistusregistri väljavõte

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Vastavalt riigihanke korrale kontrollime ettevõtte või isiku
karistusregistri väljavõtet.

Viimasel ajal on karistusregistri väljavõttele lisandunud punases kirjas
järgnev tekst:

„Tähelepanu! Tegemist on osalise väljavõttega, mis on teostatud ainult
valitud paragrahvidega. Isikul võib olla karistusi paragrahvide alusel,
mida siin loetletud ei ole.“

Milliste paragrahvide alusel pole isikut kontrollitut? Kas seda tuleb teha
siis eraldi käsitsi? Varem sellist teadet karistusregistri väljavõttele
pole tulnud.

Heade soovidega
Helis Raudik
Tartu linnavalitsus | riigihangete spetsialist | 56837271 |
<https://tartu.ee/> tartu.ee