Subject: Päring // 2005. a. seletuskiri
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Mon, 3 Feb 2025 13:14:52 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sooviksime saada 12.10.2005 vastu võetud Äriseadustiku muutmise seaduse
seletuskirja: https://www.riigiteataja.ee/akt/955786 . Kas Teil oleks
võimalik seda palun edastada?

Lugupidamisega ja ette tänades

Anastassija Stukolina
jurist
Igapäevapanganduse teenuste valdkond

Swedbank AS
Liivalaia 8, 15040 Tallinn, Harjumaa
Tel: +3728888303

Sõnum võib sisaldada konfidentsiaalset infot või isikuandmeid. Kui olete
sõnumi saanud eksituse tõttu, palun informeerige saatjat, klõpsates nuppu
"Vasta" ("Reply"), seejärel kustutage sõnum oma arvutist. Ärge tehke
sõnumist koopiaid, ärge levitage ega säilitage seda. Kuigi me usume, et
sõnum ja ka selle võimalikud manused on vabad viirustest, mis võivad
arvutit või IT süsteemi kahjustada, avate sõnumi või selle manuse(d)
siiski omal vastutusel. Meie ei vastuta kahjude ega probleemide eest, mis
võivad tekkida selle sõnumi või manus(t)e avamise tagajärjel.
Swedbank töötleb isikuandmeid vastavalt Kliendiandmete Töötlemise
Põhimõtetele, mis on kättesaadavad meie internetipangas.

Säästa loodust, ära prindi seda sõnumit välja!