Subject: Webdesktop: Konsultatsioonid
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Laidi Surva", "[email-masked]", "Andreas Kangur"
Date: Mon, 3 Feb 2025 11:10:02 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Reg. number: 15.2-2/294
Reg. kuupäev: 15.01.2025
Sisu: Konsultatsioonid ühinemaks EN konventsiooniga CETS 198. EN küsib 
arvamust KZ ühinemise kohta rahapesu ning kriminaaltulu avastamise, 
arestimise ja konfiskeerimise ning terrorismi rahastamist käsitlev Euroopa 
Nõukogu konventsiooniga

Tere!

VäM poolt küsin üle, kas JuM on vastuväiteid Kasahstani ühinemisele EN 
rahapesu konventsiooniga nr 198.

Ette tänades kiire vastuse eest, kuna peame EN vastama hiljemalt 07.02
-- 
Mai Hion
[email-masked]

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult 
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks 
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui 
Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest 
kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.