Subject: Tallinna Linnakantselei, Kiri, 2-3/122-1
From: "Linnakantselei Postipoiss" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 27 Jan 2025 16:56:11 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

Dokumendi liik: Kiri
Teie: 27.01.2025 nr
Meie: 27.01.2025 nr 2-3/122-1
Pealkiri: Kiri

Lugupidamisega
Tallinna Linnakantselei

Digitaalselt allkirjastatud dokumendi avamiseks on vaja ID-tarkvara, mille 
saate alla laadida veebilehelt https://installer.id.ee/
Digitaalselt allkirjastatud dokumendi avamiseks nutitelefonis laadige palun 
alla RIA tasuta DigiDoc äpp, mille leiate veebilehelt 
https://www.id.ee/artikkel/ria-digidoc-mobiilirakendus/

Для открытия документа с дигитальной подписью необходима ID-программа, 
которую можно скачать в интернете: https://installer.id.ee/?lang=rus
Для открытия в телефоне документа с дигитальной подписью необходимо скачать 
бесплатное мобильное приложение DigiDoc äpp, которое можно скачать в 
интернете:  https://www.id.ee/ru/artikkel/mobilnoe-prilozhenie-ria-digidoc/

Teile on saadetud e-kiri Tallinna Linnakantselei dokumendihaldussüsteemist 
Postipoiss. Palun ärge saatke kirjale vastust Reply-ga, vaid saatke vastus 
e-posti aadressile [email-masked].