Subject: C-806/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jan 2025 12:15:03 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/34
Kohtuasja number: C-806/24
Vastuse kuupäev: 07.02.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebaõiglased tingimused tarbijalepingutes; hüvitis; lepingu
lõpetamine; mobiilsideteenuste lepingud; tarbija õigused; tarbijalepingud;
tehisintellekt; automatiseeritud otsused
Õiguslikud vormid: direktiiv 2011/83/EL; direktiiv 93/13/EMÜ; EL
põhiõiguste harta artikkel 38; määrus (EL) 2024/1689

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7975

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium