Subject: C-821/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jan 2025 12:34:36 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/35
Kohtuasja number: C-821/24
Vastuse kuupäev: 07.02.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebaõiglased tingimused tarbijalepingutes; ebaõiglaste
lepingutingimuste kontroll kohtu omal algatusel;
hinnaindekseerimisklausel; kollektiivsete huvide kaitse;
lepingutingimused; maksekäsumenetlus; tõhususe põhimõte
Õiguslikud vormid: direktiiv 93/13/EMÜ; direktiiv (EL) 2020/1828

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7976

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium