Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0069 - "Elektrituruseaduse muutmise seaduse eelnõu (568 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Fri, 24 Jan 2025 11:14:41 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0069 - Elektrituruseaduse muutmise seaduse 
eelnõu (568 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 24.1.2025 
resolutsioonile.

Osapooled: Kliimaministeerium; Rahandusministeerium

Tähtaeg: 13.02.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/ebad7dcd-8e79-453f-a248-d241bfbf8b3b
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/ebad7dcd-8e79-453f-a248-d241bfbf8b3b?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main