Subject: KÜTS eelnõu tagasisidde
From: "Jaana Hanikat" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Thu, 23 Jan 2025 09:08:43 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud eelnõu koostaja.

Riigimetsa Majandamise Keskusele (edaspidi RMK) on kooskõlastamiseks ja
arvamuse avaldamiseks edastatud küberturvalisuse seaduse ja teiste
seaduste muutmise seadus.

RMK kooskõlastab seaduse eelnõu, kuid pöörame tähelepanu järgnevale:

1.	Eelnõu § 61 muudatus: Seletuskirja kohaselt palub eelnõu koostaja
tagasisidet juhatuse koolitustegevuse välba määratluse osas. RMK hinnangul
ei ole mõistlik antud välpa seadusesse sisse kirjutada, vaid lahendada
organisatsiooni siseselt.

2.	Täiendavalt soovime pöörata tähelepanu eelnõu punktidele, mis
käsitlevad RIA tegevusi. Nimelt on seaduses väga laialdaselt kirjeldatud
RIA ülesandeid. RMK ettepanek on RIA-ga seotud ülesannete täpsustamine
viia asutuse põhimäärusesse ning eelnõus kajastada vaid olulisemat ehk RIA
õigust sekkumiseks.

3.	Õigusselguse huvides, soovitame vähendada eelnõus EL-õigusaktide
viiteid ning neid rohkem lahti kirjutada, mis tagab eelnõu selguse ja
ühtse arusaama.

Lugupidamisega

Jaana Hanikat

RMK õigus- ja hankeosakonna jurist