Subject: C-832/24 kuni C-834/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 15:59:55 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/30
Kohtuasja number: C-832/24 kuni C-834/24
Vastuse kuupäev: 05.02.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: autoriõigused infoühiskonnas; blokeerimismeetmed;
internetiühenduse pakkuja kohustus takistada juurdepääsu teatud
veebilehtedele; juurdepääs veebilehele, mille sisu on kättesaadavaks
tehtud ebaseaduslikult
Õiguslikud vormid: direktiiv 2001/29/EÜ; EL põhiõiguste harta artikkel 11;
EL põhiõiguste harta artikkel 16; määrus (EL) nr 2015/2120

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7971

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium