Subject: C-825/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 14:05:09 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/29
Kohtuasja number: C-825/24
Vastuse kuupäev: 05.02.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: "soodustatud isiku" mõiste; kohtualluvus; kohtualluvus tsiviil-
ja kaubandusasjades; kohtualluvuse kokkulepe; kolmanda isiku kasuks
sõlmitud leping; kolmas isik
Õiguslikud vormid: määrus (EL) nr 1215/2012

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7970

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium