Subject: FW: Korduskutse konkurentsiõiguse hommikusöögiga kaasamisüritusele
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 22 Jan 2025 13:46:28 +0200

From: Piia Zimmermann &lt;[email-masked]&gt; 
Sent: Wednesday, January 22, 2025 11:02 AM
To: Liisa-Ly Pakosta - JUSTDIGI &lt;[email-masked]&gt;
Cc: Andreas Kangur - JUSTDIGI &lt;[email-masked]&gt;; Eesti
Tööandjate Keskliit &lt;[email-masked]&gt;; Rivo Sarapik
&lt;[email-masked]&gt;
Subject: Re: Korduskutse konkurentsiõiguse hommikusöögiga
kaasamisüritusele
 
	Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere
 
Eesti Tööandjate Keskliit tänab kaasamise eest konkurentsiseaduse muutmise
ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu
aruteludesse.
 
Pooldame uut pakutud eelnõu varianti, milles väärteokaristuste määramine
leiab aset väärteomenetluses.
Samas leiame, et eelnõus on mõningaid probleemkohti, mis vajavad
lahendamist ning toetame  Eesti Advokatuuri konkurentsiõiguse komisjoni
poolt 21.01.2025 esitatud ettepanekuid.
 
Lugupidamisega
 
Piia Zimmermann
Õigusnõunik/Legal adviser
 
Eesti Tööandjate Keskliit
Kiriku 6, 10130 Tallinn
&#43;372 6999 306  
[email-masked]
   
www.employers.ee | facebook/tooandjad | linkedin/tooandjad |
twitter/tooandjad
 
Eesti Tööandjate Keskliit ühendab endas peamisi majandusharuliite ja
paljusid Eesti suurettevõtteid.
Kokku esindab liit otse ja läbi haruliitude rohkem kui 2000 Eesti
ettevõtet, mis on omakorda tööandjaks 250 000 töötajale. Liit on
apoliitiline mitteriiklik organisatsioon.
 
  ________________________________  
From: Liisa-Ly Pakosta - JUSTDIGI &lt;[email-masked]&gt;
Sent: 17 January 2025 13:34
To: Liisa-Ly Pakosta - JUSTDIGI &lt;[email-masked]&gt;
Subject: Korduskutse konkurentsiõiguse hommikusöögiga kaasamisüritusele 

Korduskutse konkurentsiõiguse hommikusöögiga kaasamisüritusele
Mul on hea meel kutsuda Sind esmaspäeva hommikul, 20. jaanuaril 2025.a
kell 7.30-8.45 Justiits- ja Digiministeeriumisse (Suur-Ameerika 1,
Tallinn, ruum Sirel) töisele hommikusöögile, kus tutvustame
konkurentsiõigust reguleeriva Euroopa Liidu direktiivi (ECN&#43;)
ülevõtmise muudatustega seaduseelnõud.

Eelnõu koos seletuskirjaga on kutsele lisatud. Olete oodatud kaasa rääkima
ja arvamust jagama. Meie eesmärk on eelnõud tutvustada ja koguda arutelu
vormis sellele esmast tagasisidet. Samas, kui oled juba jõudnud kaasa
lisatud dokumentidega tutvuda ja soovid jagada oma tagasisidet
kirjalikult, siis palun saada see hiljemalt teisipäevaks, 21. jaanuariks
emaili aadressile [email-masked]

Esmaspäevahommikuse kaasamisürituse päevakord

7.15 – 7.30 kogunemine, kohv, tee, hommikusöök
7.30 – 7.45 justiits- ja digiminister Liisa Pakosta avasõnad 
7.45 – 8.00 karistusõiguse ja menetlustalituse juhataja Andreas Kangur
tutvustab eelnõu uut versiooni 
8.00 – 8.15 Konkurentsiameti peadirektor Evelin Pärn-Lee kommenteerib uue
eelnõu versiooni
8.15 – 8.45 arvamuste kuulamine, arutelu, kokkuvõte
Palun anna meile teada, kas oled esmaspäeva hommikul meile tulemas siin
lingil.
Täname, kes on ennast juba registreerinud.

Kena nädala jätku!

Liisa Pakosta
justiits- ja digiminister