Subject: FW: Nõusolemise küsimus
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 20 Jan 2025 10:05:28 +0200

From: Riho Pihlak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Sunday, January 19, 2025 1:12 PM
To: Liisa-Ly Pakosta - JUSTDIGI <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Nõusolemise küsimus

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist

Teil käsil nõustumisküsimus ja sama probleem siin, küll teisest
valdkonnast. Kuna digiteemad  kuuluvad Teie valitsusalasse, siis küsimus
puudutab igasuguste küpsistega nõus olemist. Mõnel üksikul lehel on ka
mittenõustumise valik, kuid valdavalt pead nõus olema oma andmete
käitlemisega (peale selle hoolitakse väga sinu privaatsusest) ja lõpuks
hakkad täitma igasuguseid küsimustike, kus lõpus läheb meelest mida omal
tarvis oli. Kindlasti on inimesi, kellel on suur suhtlemisvajadus. Kui
peab nõus olema, siis peab olema võimalus sellest keeldumiseks. Võõraste
andmete kasutamine on nagunii probleemiks ja ei taha lisa toota (lihtsamal
moel on meibox täis häid pakumisi, muudest võimalustest rääkimata). Nii et
see segane jutt kokku võtta, peab nõustumisele olema lisatud ka keeldumise
võimalus. See variant kutsub teinekord ka nõustumise peale vajutama.

Jään Teie pääle lootma.

Lugupidamisega

Riho Pihlak
mob: +372 5166 373
e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]