Subject: Teiega on jagatud dokumenti
From: Tartu Ülikool <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 20 Jan 2025 12:05:01 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	
Tere

edastan TÜ õigusteaduskonna arvamuse nn nõusolekuseaduse
väljatöötamiskavatsuse kohta.

Teiega on jagatud Webdesktop-i dokumenti vaatamiseks/allkirjastamiseks,
mis asub järgneval aadressil: 

https://dok.ut.ee/sharing/?page=view_shared_item&amp;item_id=2519308398&a
mp;key=a88a440ead1d4ee180ff892ec5e3aca2d7894e99&amp;lang=et 

Ille Peek

--
mag iur Ille Peek
TÜ õigusteaduskond Tallinnas/School of Law (Tallinn) 
Kaarli pst 3,
10119 Tallinn
6271871, 5018333
[email-masked]