Subject: KIIRE küsimus
From: "Maarja-Liis Lall" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", "Ametlikud teadaanded LIST"
Date: Mon, 20 Jan 2025 15:43:57 +0200

Tere!

Mul on ühe asja lahendamisel tekkinud õiguslik küsimus - kust tuleneb
õiguslik alus, et lõpparuande kinnitamisega pankrotimenetluse lõpetamise
teadet avalikustatakse kuni 3 aastat avaldamisest. Pankrotiseaduse
(PankrS) § 163 lõikest 7 see ei tulene. Avalike Teadannete põhimääruse § 9
lg 2 ei anna ka täpsemat infot. Mujalt pankrotiseadusest või aktidest ma
ka seda ei leidnud.

Kui on lihtsam helistada, et arutada, palun helistage – 5134356.

Tänan ette

Lugupidamisega

Maarja-Liis Lall

Tsiviilosakond

kohtunik

[email-masked]

Harju Maakohus

Lubja 4, 10115 Tallinn

 <http://www.kohus.ee> www.kohus.ee

Konfidentsiaalsusmärge:
Selles e-kirjas sisalduv teave ja võimalikud manused on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada.
Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist.