Subject: C-719/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 12:45:04 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/21
Kohtuasja number: C-719/24
Vastuse kuupäev: 29.01.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kohtunike ametisse nimetamise menetlus; mõisted ?sõltumatu,
erapooletu ja seaduse alusel moodustatud kohus?
Õiguslikud vormid: ELL artikkel 19; ELL artikkel 2; ELL artikkel 4; EL
põhiõiguste harta artikkel 47

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7962

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium