Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0040 - "Kaitseväeteenistuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (563 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Wed, 15 Jan 2025 10:19:57 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0040 - Kaitseväeteenistuse seaduse muutmise 
seaduse eelnõu (563 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 15.1.2025 
resolutsioonile.

Osapooled: Kaitseministeerium; Rahandusministeerium

Tähtaeg: 30.01.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/4f3d194b-9060-4fc2-b948-44e6120f9918
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/4f3d194b-9060-4fc2-b948-44e6120f9918?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main