Subject: C-796/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jan 2025 15:36:20 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/2
Kohtuasja number: C-796/24
Vastuse kuupäev: 27.01.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ametisaladuse hoidmine; direktiivi kohaldamisala;
konfidentsiaalsuskohustus; liidu õiguse rikkumisest teavitavate isikute
kaitse
Õiguslikud vormid: direktiiv (EL) 2019/1937; EIÕK artikkel 8; EL
põhiõiguste harta artikkel 16; EL põhiõiguste harta artikkel 20; EL
põhiõiguste harta artikkel 21; EL põhiõiguste harta artikkel 7; EL
põhiõiguste harta artikkel 8

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7943

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium