Subject: Webdesktop: Päring Belgia kodanike kohta Eesti kinnipidamisasutustes.
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 27 Dec 2024 13:20:01 +0200

Reg. number: 13.2-1/7995
Reg. kuupäev: 27.12.2024
Sisu: Päring Belgia kodanike kohta Eesti kinnipidamisasutustes.

Tere,

Belgia saatkond soovib infot enda kodanikke kohta, kes on Eestis
kinnipeetud või vangistatud.

Kinnipeetavate või vangistatud isikute korral oleks saatkond tänulik
järgnevast infost: nimi, sünniaeg ja kinnipidamise koht ning põhjus.

Lugupidamisega,
-- 
Tiina Väärtmaa
Lauaülem
Konsulaarabi büroo (2. büroo) 
Konsulaarosakond
EV Välisministeerium
t: &#43;372 637 7458; m: &#43;372 5451 0985

[email-masked]

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.