Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne rikkumisjuhtumite menetlemise kohta
From: <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Dec 2024 18:09:44 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	

Hea lugeja
Meil on hea meel Teile teatada, et äsja ilmus kontrollikoja liikme
Lefteris Christoforou juhtimisel koostatud eriaruanne 28/2024: „ELi
õigusaktide täitmise tagamine: Euroopa Komisjon on parandanud
rikkumisjuhtumite menetlemist, kuid nende lõpetamine võtab endiselt liiga
kaua aega“.
Audiitorite sõnul on Euroopa Komisjon parandanud ELi õiguse rikkumiste
avastamist ja kõrvaldamist, kuid rikkumismenetluste lõpetamiseks kulub
ikka veel liiga palju aega. Enamik rikkumisjuhtumeid lahendatakse enne,
kui Euroopa Komisjon teeb ettepaneku rahaliste karistuste kohta.
Audiitorid leidsid siiski, et mõned liikmesriigid on mitu aastat
karistusmakseid teinud, kuid ei ole kõrvaldanud ELi õiguse rikkumisi.
Siin toodud lingilt leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.
Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu.
Kontrollikoja väljaannete portaali kasutamiseks klõpsake siin.
Lugupidamisega

____________________
Euroopa Kontrollikoda
Presidendi direktoraat 
Institutsioonidevahelised suhted
[email-masked] 
eca.europa.eu

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses selgitatakse, kuidas Euroopa
Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie isikuandmeid oma väljaannete
levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja nõukogu 23. oktoobri 2018.
aasta määrusega 2018/1725, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset
isikuandmete töötlemisel ELi institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt
sõnumeid saada, võite end igal ajal postiloendist eemaldada, klikkides
siin.