Subject: FW: Arvamuse küsimine Euroopa Liidu parandamisõiguse direktiivi ülevõtmise kohta
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 08:55:00 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	

Tere,
 
Saadame Eesti Kaupmeeste Liidu tagasiside parandamisõiguse direktiivi
kohta.

Tervitades
 
Katrin Kuldkepp
 
Tegevjuhi assistent
Eesti Kaupmeeste Liit
Tel. +372 6201 914
Mob. +372 5350 6825
[email-masked]
https://kaupmeesteliit.ee/

From: [email-masked] &lt;[email-masked]&gt; 
Sent: Thursday, November 14, 2024 10:30 AM
To: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet &lt;[email-masked]&gt;;
Eesti Tarbijakaitse Liit &lt;[email-masked]&gt;; Eesti
Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit &lt;[email-masked]&gt;; Eesti
Kaubandus-Tööstuskoda &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Väike- ja Keskmiste
Ettevõtjate Assotsiatsioon &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Suurettevõtjate
Assotsiatsioon &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Kaupmeeste Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Teenusmajanduse Koda
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti E-kaubanduse Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Kindlustusseltside Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Applia Europe &lt;[email-masked]&gt;; Eesti
Juristide Liit &lt;[email-masked]&gt;; Tartu Ülikooli
õigusteaduskond &lt;[email-masked]&gt;; Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste
Instituut &lt;[email-masked]&gt;; Tallinna Ringkonnakohus
&lt;[email-masked]&gt;; Tartu Ringkonnakohus
&lt;[email-masked]&gt;; Harju Maakohus Tallinna kohtumaja
&lt;[email-masked]&gt;; Pärnu Maakohus
&lt;[email-masked]&gt;; Tartu Maakohus
&lt;[email-masked]&gt;; Viru Maakohus &lt;[email-masked]&gt;;
Balti Keskkonnafoorum &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Ehitusmaterjalide
Tootjate Liit &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Elektritööstuse Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Elektroonikatööstuse Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Kaupmeeste Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Keemiatööstuse Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Masinatööstuse Liit &lt;[email-masked]&gt;;
Eesti Plastitööstuse Liit &lt;[email-masked]&gt;; Eesti
Ringmajandusettevõtete Liit &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Rõiva- ja
Tekstiililiit &lt;[email-masked]&gt;; MTÜ Eesti Elektri- ja
Elektroonikaseadmete Ringlus &lt;[email-masked]&gt;; MTÜ Eesti
Elektroonikaromu &lt;[email-masked]&gt;; MTÜ Eesti
Mööblitootjate Liit &lt;[email-masked]&gt;; MTÜ Eesti
Taaskasutusorganisatsioon &lt;[email-masked]&gt;; MTÜ Tarbijate Koostöökoda
&lt;[email-masked]&gt;; OÜ Eesti Pakendiringlus
&lt;[email-masked]&gt;; SA Rohetiiger &lt;[email-masked]&gt;;
Tootjavastutusorganisatsioon OÜ &lt;[email-masked]&gt;; Vastutustundliku
Ettevõtluse Foorum &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Omanike Keskliit
&lt;[email-masked]&gt;; Rootloop OÜ &lt;[email-masked]&gt;;
Eesti Keskkonnaühenduste Koda &lt;[email-masked]&gt;; Keskkonnaagentuur
&lt;[email-masked]&gt;; MTÜ Paranduskelder &lt;[email-masked]&gt;
Subject: Arvamuse küsimine Euroopa Liidu parandamisõiguse direktiivi
ülevõtmise kohta
 
Tere! 

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument. 

Pealkiri: Arvamuse küsimine Euroopa Liidu parandamisõiguse direktiivi
ülevõtmise kohta 

Registreerimise kuupäev: 14.11.2024 

Registreerimise number: 10-4/8068-1. 	

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked] 
www.just.ee