Subject: C-768/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", <[email-masked]>,Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 16:43:17 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/556
Kohtuasja number: C-768/24
Vastuse kuupäev: 01.01.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: lepingulise kohustuse suhtes kohaldatav õigus; töölepingu
seotus töötamiskohariigi ja tööandja asukohariigi õigusega; töölepingu
suhtes kohaldatav õigus; töölepingu ülesütlemine
Õiguslikud vormid: 1980. aasta lepinguliste kohustuste suhtes kohaldatava
õiguse Rooma konventsioon; määrus (EÜ) nr 593/2008

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7929

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium