Subject: Webdesktop: International Criminal Court Assessed Contributions
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Laidi Surva", "Justiitsministeerium"
Date: Tue, 17 Dec 2024 11:35:01 +0200

Reg. number: 18-1/103
Reg. kuupäev: 16.12.2024
Sisu: Rahvusvahelise Kriminaalkohtu liikmemaksu tasumise kutse

Tere!
Välisministeerium edastab ICC 2025 liikmemaksu arve koos palvega teha 
ülekanne eurodes. Täname ette arve tähtaegse tasumise eest.

Lugupidamisega
-- 
Mai Hion
VäM JUR osakond
[email-masked]

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult 
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks 
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui 
Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest 
kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.