Subject: Webdesktop: Eesti vastu algatatud rikkumismenetluste lõpetamine
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", "Age Inkinen", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Dec 2024 15:05:01 +0200

Reg. number: 15.3-4/7737-1
Reg. kuupäev: 16.12.2024

Tere

Annan teada, et Euroopa Komisjon võttis 16.12.2024 vastu otsuse lõpetada 
Eesti suhtes järgmised rikkumismenetlused:

1. Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EL) 2021/784, 29. aprill 2021, mis 
käsitleb võitlemist terroristliku veebisisu levitamise vastu 
(rikkumismenetlus 2022/2117; sisuline rikkumine);

2. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv 2011/93/EL, 13. detsember 2011, 
mis käsitleb laste seksuaalse kuritarvitamise ja ärakasutamise ning 
lasteporno vastast võitlust ja mis asendab nõukogu raamotsuse 2004/68/JSK 
(rikkumismenetlus 2019/2229; sisuline rikkumine).

Lugupidamisega

Katre Jaakson
EL õiguse büroo
[email-masked]