Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-1309 - "Jahiseaduse muutmise seaduse eelnõu (553 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Sun, 15 Dec 2024 19:22:34 +0200

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-1309 - Jahiseaduse muutmise seaduse eelnõu (553 
SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 15.12.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Kliimaministeerium

Tähtaeg: 02.01.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/43001c8b-b895-4006-b559-feb327a8a14b
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/43001c8b-b895-4006-b559-feb327a8a14b?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main